Jorn Lok over de gemeentelijke financiën

De zon begint te schijnen, het wordt zomer! Dat geldt alleen nog niet voor de gemeentelijke financiën. De bezuinigingen worden nog niet gehaald, met name op sociaal domein, en de reserves zijn nog altijd onvoldoende. als gevolg hiervan hebben we de lasten moeten verhogen en een flink aantal projecten tijdelijk moeten opschorten.

VVD-forumlid Jorn Lok wil daarom dat de financiën snel weer op orde zijn. dat vereist tijd en de nodige maatregelen. De VVD wil dat de recent vastgestelde visie op het sociaal domein zo snel mogelijk wordt uitgevoerd en wordt doorgepakt. 'Uitvoeren' is het sleutelwoord in de komende periode.

Hoe eerder de financiën weer op orde zijn en onze reserves op niveau, hoe eerder we weer verder kunnen aan het verder bouwen aan Zutphen en Warnsveld!

Benieuwd naar wat er behandeld gaat worden en wat onze inbreng is? Abonneer op ons Youtube-kanaal en volg ons op social media! Volg ook het kanaal van de gemeenteraad Zutphen om de livestream van alle vergaderingen te volgen!

Facebook: https://www.facebook.com/ZutphenVVD/
Instagram: https://www.instagram.com/vvd_zutphen/
Twitter: https://twitter.com/VVD_Zutphen
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCoiB6zU0uP71y8618u6z3Xw