Jorn Lok over de versoepeling van de Corona maatregelen

Het kabinet heeft aangekondigd om de maatregelen omtrent Corona verder te versoepelen. Vanaf 11 mei mogen de kapperszaken weer open en vanaf 1 juni mogen de terrassen weer open! Erg goed nieuws voor zowel de inwoners als de ondernemers! Forumlid Jorn Lok roept nu vooral op om je te houden aan de nog geldende maatregelen. Zo is verdere versoepeling ook in de toekomst mogelijk.

Voor de ondernemers geldt er nog veel onzekerheid. Gaan deze maatregelen door of gaan we weer in lockdown over een paar maanden? De VVD blijft alert om de ondernemers te steunen in deze tijden. Heb jij hier ideeën over of heb je iets waar ondernemers tegenaan lopen? Laat het ons weten, dan kijken wij wat we kunnen doen!

Meer video's zien, en meer van ons werk zien? Abonneer op ons Youtube-kanaal en volg ons op social media! Volg ook het kanaal van de gemeenteraad Zutphen om de livestream van alle vergaderingen te volgen!

Facebook: https://www.facebook.com/ZutphenVVD/
Instagram: https://www.instagram.com/vvd_zutphen/