Antje van Dijk over de visie op Sociaal Domein

Tijdens de raadsvergadering van 11 mei zal de visie op het sociaal domein behandeld worden. Belangrijk in deze visie is de missie om een cultuurverandering op sociaal domein te realiseren, het omschakelen van 'zorgen voor' naar 'zorgen dat'. Er wordt stevig ingezet op kijken wat een inwoner kan met de algemene voorzieningen die de stad biedt.

Verder wordt er ingezet op preventie, het zoveel mogelijk voorkomen dat mensen afhankelijk worden van zorg. De VVD is blij met deze uitgangspunten en deze visie.

VVD-fractievoorzitter Antje van Dijk benadrukt de missie om over te schakelen van 'zorgen voor' naar 'zorgen dat' en wenst namens de fractie de gemeente succes bij het uitvoeren van deze missie!

Meer video's zien, en meer van ons werk zien? Abonneer op ons Youtube-kanaal en volg ons op social media! Volg ook het kanaal van de gemeenteraad Zutphen om de livestream van alle vergaderingen te volgen!

Facebook: https://www.facebook.com/ZutphenVVD/
Instagram: https://www.instagram.com/vvd_zutphen/