Inbreng Marieke Schriks tijdens de raad van 11 en 12 mei over de horeca

Op 12 mei was het tweede gedeelte van de raadsvergadering. Hier diende raadslid Marieke Schriks namens de VVD een motie in die pleit voor het uitzoeken van hoe de landelijk richtlijnen voor onder meer de horeca geïnterpreteerd kunnen worden. Veel ondernemers in Zutphen en Warnsveld zitten in de knel door de Corona crisis. Wij willen als VVD voor de horeca, de winkels en organisaties duidelijkheid over wat wel kan en wat niet. De motie kon op steun rekenen, helaas onvoldoende om aangenomen te worden. Wel heeft de burgemeester voldoende zekerheid gegeven dat de ondernemers zeker niet vergeten worden. Duidelijkheid voor hun is het allerbelangrijkste! Wij kijken uit naar de uitwerking van de maatregelen! Verder kwamen er meer onderwerpen langs. Benieuwd naar onze inbreng, of naar andere video's van de VVD Zutphen? Abonneer dan op ons Youtube-kanaal en volg ons op social media! Volg ook het kanaal van de gemeenteraad Zutphen om de livestream van alle vergaderingen te volgen! Facebook: https://www.facebook.com/ZutphenVVD/ Instagram: https://www.instagram.com/vvd_zutphen/ Twitter: https://twitter.com/VVD_Zutphen Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCoiB6zU0uP71y8618u6z3Xw #zutphen #vvd #warnsveld #motie #ondernemers #horeca #winkels #raadsvergadering #gemeenteraad #zutphencity #zutphentorenstad #raadswerk