Gijs Peteroff

*Eigenaar Genietcafé Zutphen BV

Huiselijke horecagelegenheid met verhuur van bijeenkomstruimten

*Eigenaar Jinthe organisatieadvies BV

Actief in MKB, juridische diensten en de publieke sector

*Voorzitter Koninklijke Horeca Nederland, afdeling Zutphen

*Fractieondersteuner VVD Zutphen

Nederland is een fantastisch land. De zaken zijn er goed geregeld en als er iets niet geregeld is dan regelen we het alsnog. En wat mij betreft schieten we in dat laatste soms een beetje door. Ik ga er van uit dat elke inwoner van Zutphen op zijn of haar manier mondig genoeg is om zelf zaken te regelen en zelf voor belangen, ook van anderen, op te komen. Je eigen kwaliteiten ontdekken en inzetten. Want iedereen heeft kwaliteiten. Het is niet zo dat de overheid jouw kwaliteiten bepaalt, die bepaal je zelf. Ik ben groot voorstander van het ontwikkelen van eigen kwaliteiten en daarnaar handelen. Samen maken we de samenleving. Samen maken we Zutphen.

Een sterke aantrekkelijke binnenstad is de levensader van het succes van Zutphen. Met een goede binnenstad trekken we krachtige nieuwe inwoners en succesvolle werkgevers aan. Dat versterkt dan weer het toerisme en dat maakt dat we als inwoners van Zutphen optimaal kunnen profiteren van groei en welvaart. Vanuit de gemeente stimuleren we innovaties en activiteiten. Niet “nee, tenzij”, maar “ja, mits” wordt de grondhouding bij het beoordelen van kansrijke ideeën die bijdragen aan een heerlijk Zutphen. Een stad om trots op te zijn

Gijs J.W.M. Peteroff

Anna de Waallaan 13